maandag 28 februari 2011

Kabouter Plop

Ik sta er soms verbaasd van dat Zoë met de kleinste dingen tevreden kan zijn. Afgelopen zaterdag gingen we naar de speelgoed winkel, omdat Jay zijn zakgeld wilde spenderen aan de populaire Bakugan. Zoë liep gelijk naar de barbiepoppen hoek. Ze stond eens te kijken, maar zag niet iets wat ze gelijk wilde hebben. Om een kleine inschatting te geven van haar barbie verzameling, van de 1000 barbiepoppen die er bestaan heeft ze er denk 800!! En gooi ze nou niet weg, want ze weet precies welke pop ze heeft en is dan ook regelmatig opzoek naar die ene die ze in haar hoofd heeft.

Tot mijn verbazing liep ze naar de verkleedspulletjes en wees een kabouter plop muts aan. Ik vroeg nog :" Wil je die?". Ze zei niks, maar knikte heftig. Oh ok, dacht ik, het zal wel een bevlieging zijn en die muts zal wel in de carnavalsdoos van mama verdwijnen.
Maar nee hoor, thuis gekomen zette ze de muts op en heeft de rest van de dag, tot ze naar bed ging, de kabouter plop muts op gehad!!! En niet alleen de zaterdag, maar ook de zondag en vandaag de maandag toen ze uit school kwam.

Is het geen moppie? Mijn eigen kaboutertje Zoë! Waar je een meisje al geen plezier mee kan doen. Nu ligt hij naast haar in bed, morgen is het weer kaboutertijd.

4 reacties:

Jacqueline zei

Wat is het toch een heerlijk, lief en lekker ding. Ze weet ook zo goed wat ze zelf wil. Succes Mam!

Jax zei

Doet me denken aan jouw verhaal toen ik de Barbieklok gegeven had. Daar liep ze ook dagen mee rond te sjouwen.
Heerlijk dat Zoë zo dankbaar kan zijn.
Een prachtig Plopje!

Mama van Zoë zei

@Jacq Ja, je kan d'r weinig meer wijs maken ;-)

@Appeltaartje, idd, ze vond hem fantastisch!

Anoniem zei

Tja... beetje stil van. Sta je weer even met beide benen op de grond. Laat me weer anders tegen mijn eigen problemen aankijken ;-) Wel een prachtmeid!

Een reactie posten

 
Copyright 2009 Een Fraxmeisje. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase